Η συνέντευξη του «Σύριο Φορέλ» στο STAR...!

Αποκλειστικά στο Star μίλησε ο «Σύριο Φορέλ», ο έλληνας πρωταγωνιστής της σειράς «Game of Thrones» που τρελαίνει την υφήλιο!

Ο Μίλτος Γερόλαιμου που κατάγεται από την Κύπρο, αποκάλυψε ότι η συμμετοχή του στη σειρά ήταν «το πιο συγκλονιστικό πράγμα που μου έτυχε ποτέ!»
Ωστόσο στην αρχή, τον προόριζαν για άλλο ρόλο:
«Μου ζήτησαν να διαβάσω το ρόλο του Βάρυς. Διάβασα το ρόλο, τους άρεσα, αλλά προφανώς διαπίστωσαν πως δεν ήμουν αρκετά φαλακρός!»
Πώς είναι όμως η συμπρωταγωνίστρια του «Άρυα»;
«Είναι καταπληκτική. Τα πήγαμε καλά από την πρώτη στιγμή που συναντηθήκαμε, και το πρώτο πράγμα που είχα να κάνω όταν τη συνάντησα, ήταν να τη διδάξω όσα είχα μάθει στα μαθήματα ξιφασκίας!»
Στη συνέχεια, μαρτυρά ποιον άλλο ρόλο θα ήθελε να είχε στη σειρά:
«Θα ήθελα να ήμουν ο Τύριον γιατί έχει όλες τις καλές ατάκες!»
Και συνεχίζει λέγοντας πως ο ηθοποιός που υποδύεται τον Τύριον, «είναι ο πιο ταπεινός, γενναιόδωρος, έξυπνος άνθρωπος. Είναι ο ηθοποιός που σε πλησιάζει και σου λέει “γεια σου είμαι ο Σον!”»
Όσο για το ποια συμπρωταγωνίστρια του, του αρέσει από τη σειρά;
«Θα έλεγα ότι μου αρέσει η Σέρσεϊ, η Λίνα Χέντεϊ. Είναι σπουδαία ηθοποιός!»

 Δείτε το βίντεο...
 ΠΗΓΗ: star.gr
[disqus]

Author Name

Φορμα επικοινωνιας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.